Fudun elämä

Fudun elämä

keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Huddersfield (joulu 2011)

Vietin elämäni joulun viime jouluna Englannissa. se oli luksusta! Ja nyt ootan innolla että palan sinne takas kesällä!  ja jos saan sieltä töitä olen siell sittn koko kesä loman <3<3<3 :))

 Käytin ensimmäisenä Lontoon keskustassa oleva iso ostoskeskus. Ja pirist kummasti kun näin näin monta joulupukkia. Ja kun mentiin pihalle, siellä vitusti niitä.
Tajusin ja uskoin että olen oikeasto Londossa kun näin tämän London calling kaupan :)) saait minut hymyilemään. :)) ja isoveli vaan nauras vieress. 

Tässä ois vähn London jänniä juttuja, kun mentiin bussille keskustast kotiin.. 
Tämä on kyll aika jännän näköinen! tuijotin sitä pitkään!! :D
tästä kuvast mä tykkään :)


 Olin kolmo ihanaa päivää Londossa alussa, sittn kun veli alkoi lomaa mentiin Huddersfield perhetuttuen luona. ja siellä olin loppu loma <3 :)) 



My brihts wife <3:)) Jibest tuli siellä mun paras kaveri, vaikka se on harvoin kotona, mutta silloin kun on se on vapaalla, nii matkustettiin paljon ja sekoiltin paljn.. muutin olin poikein kanssa! Ja poikia mä rakastan <3<3:)) niitä tuli mun perhe <3:)) minulla oli niin paljon yhteistä poikien kanssa, ja niillä sama paskan huumori kun minulle ja kaikki rakasti jalkapallo, VAITSI eri joukkue. mutt se tuo tunnelmaa :))  tässä on minun miehist pari kuvaa! 
 Näitä kahta  mä rakastan yli kaiken! aina piristivät kummasti minun illat kun isoveli ja  Malin on töissä! :) Ja näill vittu riitti jutut! :DD en olis uskont! 

 Isoveli ja sen parhaat kaverit :) tämä kaksi luuli minua pennuks. eik aikont ottaa minut baariin kun luuli ett minull ei oo ikää, mut hei, osaan mäkin yllättää ;)) ja kyll sittn lähtivt minun kanssa sinne! :)) kukas olis uskont! 

 J(pipo pääss) i love J <3:)) jätkä on helvetin hyvä huumori <3:)) sen seurass ei oo koskaan tylsää, ja vielä helevetin ujo vieraill! :)) ihan suloinen! Ous! :)) MY MAN! 

 Oma veli! siitä ei puhuta! 

 <3:)) 

 Käytiin Jibelian kanssa Manchesteriss jaolin ottamass kuvan joku ramdom tuli mukaan! xDD ja hyvin näytti sopivan kuvaan!  Ja tämä oli kyll paras reissu :)) kun Olen MU fani ja oli kiva käydä pelikentällä!<3:)) ja ostin sielt vaikka mitä! :)) 

 Isännälle ostettiiin tommoset sisätossut! xDD ihan huippu! :)) mä tykkään! jälkenpäin se huomas mitä siinä lukee! :)) mut hei ajatus on tärkee ja oli ees hetken onnelinen, ja silt pitii niitä kengiä <3:)) 

 Palu matkalla käytiin isoveli kanssa Arsenal koti kentällä kun isoveli on kunnon arsenal fani! Oli silloin just peli menoss, nii ei päästy sisään, kun liput oli loppuun myyty! mut onneks on!! kun mä en oo mikä arsenal fani! 

 Mutta oli ihana palata kotiin ja pääsin viettämään parasta uutta vuotta perhe-tutun luona <3:)) kuten joka uus vuos <3 :) 
Ja menin jatkolla omien poikien kanssa baarin <3 :)) sittn kattomaan ilotulituksia! ja tuli ostettua taas niitä turhakin paljon, kuten aina! mut se oli sen arvosta!!! 

Olis siis elämäni paras loppu vuosi! <3:)) jos ois näin joka joulu, nii ois luksusta <3:)) i love <3 


peace!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti